قدس آنلاین – یزد - معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری نشست های تخصصی در هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشنواره فیلم رضوی در یزد خبر داد.

هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشنواره فیلم رضوی در یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد، هادی ورشویی طی نشستی با اعضای ستاد برگزاری این جشنواره اظهار داشت : برنامه ریزی های مستمری در حال انجام است تا نهمین دوره این جشنواره باشکوه تر از دوره قبلی آن برگزار شود.
وی با بیان اینکه هشتمین دوره جشنواره فیلم رضوی با استقبال نسبتا خوب هنرمندان برگزار شد، تصریح کرد: در نهمین دوره آن که با برنامه ریزی بهتر درحال انجام است امیدواریم با استقبال اکثریت جامعه هنری مواجه شود.
نماینده جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در استان یزد همچنین گفت: در حال حاضر فراخوان این جشنواره با حضور کارشناسان در دست تهیه است.
ورشویی تاکید کرد: بلافاصله بعد از تایید فراخوان، اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت تا هنرمندان با فرصت کافی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی افزود: هم اکنون دبیرخانه جشنواره فیلم رضوی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با آمادگی لازم فعالیت خود را شروع نموده است.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین گفت: درصدد برنامه ریزی های لازم برای نشست های تخصصی و برنامه جانبی هستیم که در صورت موافقت به زودی برگزار خواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.